Op dinsdag 22 maart organiseert City & Sport Marketing Organisation Het Tweede ‘Voetbal International’ marketingcongres met als thema ‘Scoren met gezonde voetbalfinanciën!. Het congres vindt plaats in het Congres- en Evenementencentrum De Kuip, Stadion Feijenoord in Rotterdam.
Op dit congres leert men:
– best practices uit het management van ‘reguliere’ economische sectoren,
– of en hoe vernieuwde voetbalstadions soelaas brengen,
– of het huidige businessmodel nog een duurzame toekomst heeft,
– hoe de afhankelijkheid van promotie en degradatie kan worden verminderd,
– of het nog rationeel is om in te zetten op Europese successen,
– hoe ‘big spenders’ kunnen worden aangepakt.
Luister naar de getuigenissen, do’s en dont’s van ervaren marketeers, opinieleiders en toppolitici: Jean-Luc Dehaene, Johan Derksen, Edu Jansing, Hans Vandeweghe, Jan van Merwijk, Frans Schotte, Henk Bloemers en Willem Vermeend.
Op www.vi.nl/congres vindt u het gedetailleerde programma en een inschrijvingsformulier.